wonderful weather outside

Det är enormt fint väder ute. Asfalten och backen börjar titta fram nu också. Exakt såhär ska det vara.
 
I helgen har jag varit på middag hoss Elin + 4 andra. Sjukt roligt var det. Vi kolla på skräckfilm och satt och degade framför tv:n. Jag har även haft stalljourer och Pucken i söndags och måndags. Gick något enormt bra! Annars har veckan varit ganska normal. Liter av varje..
 
(har enormt mycket bilder i kameran som jag bara ska ladda upp först också, från i helg)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0