Varsegod att rida, Moa på Rosenwinkels Graphit!

Nu på lördag så är jag anmäld för att rida upp märke 2 på dressyrtävlingen. Så det blir våran torsdagslektion - att visa upp lite program.. Jag som såklart är anmäld på Graffe står som andrastart ut på banan, så vi får väll se vart detta leder. ;)
 
Så för att både Graffe och jag ska vara stiliga, trimmade och förjäkligt bra ute på banan i övermorgon så har jag ridit Graffo nu ikväll för att känna lite extra nu innan start och så programet också sitter glasklart. Så i morgon ska jag tillbaks till fruktskålen* igen *host* för att putsa upp både sadel och träns. Byta schabrak ska också göras och se till att tävlingsponnyn mår bra!
 
Det jag är mest rädd över är galoppen.. ..eftersom han (iband) kan köra en ricktig luftig runda runt i ridhuset eftersom han INTE tycker om läcktaren, eller så får han en stroke då han inte vet vad galopp är nå mer. Annars är jag ricktigt säker på det andra.
 
+ Både kamera och filmkamera ska också med då man har ricktigt goa föräldrar som kommer ställa upp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0