3 Maj

♥ Hejsan! Har typ inte haft något att skiva (brist på idéer) eftersom jag inte har varit i stallet på en vecka fram tills igår.. Jajamensan, jag har fått stå ut i en hel vecka med hemläxa.. Men det var nästan sådär akut-nödfall igår. Jag var tvungen att fara till stallet.. Det är de jag lever på - leva som en stalltjej typ. Jag hade egentligen läxor igår också, som jag totalt sket i om jag uttryckte mig rätt.. Fast det var ingen fara för jag klarade mig elegant idag utan en extra genom läsning.
 
♥ Men nu blir det stallet 24/7 igen då. För nu är Johanna på semester i Turkiet och medans det så har hon släppt Pucken i mina och mammas händer under tiden. Så nu har jag egen ponny i en vecka, 7 dagar. Men eftersom han inte får ridas pga ryggont så ska vi jobba han från marken istället. Ett bra sätt att lära känna varandra på också. Så nu ska det bara tömmköras, longeras och promeneras lång promenader. Mycket pyssel och pussar står också på schemat. Vi ska då bokstavligen ha det jädrigt mys tillsammans, om man säger så.
 
♥ Men nu väntar jag på pizza för att mamma och jag senare ska få fara till stallet någon gång och gå långpromenad med bebboo och göra alla sysslor som skall göras. Så vi ses antagligen senare/imorgon.
 
+ Räkna nu med schysst uppdatering under dom 7 närmaste dygnen, direkt från bebbo och mig. Håll koll ♥
 
Saknar att sitta på din rygg, krya på dig.. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0