Gröntkort - kurs

Nu har jag varit på gröntkort kurs för andra gången. Förra var på torsdag. Så nu är det bara att plugga och ha mig i arbete helatiden eftersom jag fått en bunt på 12 jobbiga papper och en hel bok med 100 sidor ungefär.. Jajjamennsan!
 
Gårdagens ridning då, vad ska man säga om den då? Inte som jag tänkt mig iallafall.. Annars så är jag sjukt ledsen att inte robbanträningen kom upp idag. Kom på att det var gröntkort idag juee... Dumma mig?
 
BLÄÄ FÖR DÅLIG UPPDATERING!
 
OCH TUMME UPP FÖR UPPDATERAD BLOGG!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0