Dags för ett pass..

Snart är jag i stallet och verkligen LÄNGTAR på att få rida, GRAFFE.. Sist var ju i lördags så nu är jag sjukt taggad att få sitta uppe på hästryggen igen..

Idag då så har skoldagen varit lite blandad.. Roligt-tråkig. Annars så har jag spenderat dagen med att ladda upp bilder på datorn som jag senare ska skicka till några friends. Mästerfotografen är det jah. ;-)

Idag eller i morgon så kommer också inlägget om Robbanträningen så håll koll!





See yaa soon, on tha bloggi! :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0