Torsdags ridpassen

Hej, hallå! Igår blev det lite ''ändrade planer'' på ridlektione(rna). Först fick jag klart att jag skulle rida Agnes på min lektion för att A mådde tydligen inte så bra. Sedan fick jag frågan om jag kunde rida Pucken på lektion också eftersom inte J mådde så bra heller.. Så då fick jag rida Pucken på Johannas lektion och Agnes på min.
 
Lektionen med Pucken: Otroligt nöjd med lektionen. Vi körde dressyrprogram som vi klarade lysande. Utan några skråmor. Så lektionen var värkligen värd.
 
Pucken är en speciell ponny. Han är ''mitt'' gulle och ''min'' prins. Han har hittat sin platts. En platts som han alldrig kommer glömmas eller försvinna ifrån. - mitt hjärta, där bor han hemma nu. Finaste Princ Pucken. ♥
 
 
Lektionen med Agnes: Att ha Agnes på lektion är ricktigt maffigt för mig. Hon är de absolut bästa som finns. Hon och Pucken delar¨såklart på 1:a plats.. ;) Hon är också ''mitt'' gulle...
 
Men det gick iallafal ricktigt bra på lektionen med hon. Tränade även där på dressyrprogram. Hon var värkligen arbetsvillig igår. Agge-baggen min. ♥
 
(lite mörk-suddiga bilder, men men ..)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0