Tjenare!

Helgen har bara rusat förbi. Så nu börjat allt om igen - på måndag.
 
Men helgen har varit skoj. Jag har varit i stallet, ridit mina favvosar och varit med släkten. Så igår kom då min kusin & moster tillsammans med doggisasrna. ♥ Hur söta!
 
Idag händer det inte så mycket, samtidigt som det kommer hända otroliga roliga saker. Så idag har jag varit ute med mina egna doggisar.. Och senare så far jag till stallet med mamma. För idag är de såklart hopplektion och samtidigt ska mamma vara på möte. Styrelsemöte? :} Så vi kommer ändå ha fullt upp fast det ändå inte händer nå. Ja, nu fattar nog.. ;)
 
KANSKE kommer min - dagens önsksan slå in. Då jag får hoppa världens underbaraste *****. Spännande! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0