Princ Pucken

Carra-(mell) ♥
Igår var jag i stallet - red lektion på Pucken som vanligt. Han var otroligt fin igår. + Att det var SPECIELL publik på läcktaren igår. Så jag tyckte jag gjorde ifrån mig bra, Princ Pucken med för den delen! Så nu ska jag bara känna mig nöjd! Berömmde P Pucken också med äpple, morötter och pussar. Skämmde bort han totalt igår. :) (Chemat stämmer inte i stallet så det var dressyr = Sviken Moa)
 
Idag för den delen så far jag med mamma till stallet för att sedan rida - Ska bara hoppa några kryss.. Annars så ska mamma och jag försöka nappa någon på kroken som kan hjälpa mig att frissa Graffe tills i morgon. För i morgon är det ju hoppträning för Robban! Woop! Taggad nu, Graffe för delen med..
 
- WOOOOOOOOP! Leva livet på rosa måln är bra.. För bra? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0