Lördag

Hej! Har ricktigt inte ännu hunnit stoppa upp dagen, vad som kommer att hända. Men det kommer iallafal vara en rätt så lugn och ganska chillig dag idag.
 
Senare idag (vet inte när) så kanske jag far till stallet om jag årkar. Bara för att få göra något liksom..
 
Annars igår kväll så for jag till stallet för att se Johanna rida dressyr-privat-träning på Pucken. Såg ut att gå super iallafall. + så måste jag ju ta nya tag för Robbanträningen nästa lördag också. ;)
 
Men idag blir det kansek lite mer +inlägg eftersom jag inte har så stor tid av dagen planerad ännu. Men håll koll under dagen så får vi se vad som händer.. ♥
(bild från skolan igår) Bjuder.. haha! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0