lörd & sönd:

Lörd: Då far jag till stallet för att ha teori i en timma då vi ska se film om hoppning och ha lite snabbprat (?) Efter de går vi ut i till ridhuset och hoppar. Far till stallet ungefär 11 eller 12 till kl. 4 ungefär?
 
Sönd: Tidigt på morgonen har jag och mamma stall-jour till mitt på dagen ungefär. Senare mot kvällen är jag och några andra <3:an  bjuden på middag/''kalas'' hoss E. Så då ska vi se film, mya, skratta och ha ricktigt skoj i 4:a timmar.
 
Men det kommer komma lite mer mobilbloggning under dom 2 närmaste dagarna.. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0