Långfredag

Ridpasset igår gick super på Agnes. Hon skötte sig galant fast hon är en liten mer åt det ringrostiga hållet. ;) Fotade massor av bilder som jag ska ladda upp först också.
 
Så idag har jag bland annat varit i stallet (som vanligt) och kollat på Fridaträning (dressyrtränare). Hon värkar otroligt ducktig och rolig att rida för så vi får se om jag står på anmälningslistan nästa gång då. Men iallafal så kollade jag på Johanna, Anna, Frida, Helena och massa mer. Idag är ju också en sån härlig dag, solen lyser förfullt och då har jag passat på att mysa med världens underbaraste polle ute i hagen - Pucken. ♥
 
Annars så har jag inga mer planer framför mig förutom att äta pårkgodis och mysa. Kanske ska vara hemma i morgon, hmm? Vi får la se..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0