Hoppning - Lördag

I morgon far jag till stallet för att hoppa Graffe tillsammans med Madde och Anna vid 10e tiden ♥ Det blir en perfeckt träning inför Robban då också. Eftersom jag har fått uppgifter att träna på nu tills nästa Robbanträning.. Perfect!
 
Robban vill att jag ska få Graffe mer allert. Inte släppa han på hindrena eller få ner han i tempot utan han ska nästan stå stilla på stället galloperandes och trippa på tå. Få han att värkligen vilja hoppa. Men Graffe är otroligt ducktig och han är ju en hopp ponny så han kan sin sak. Så det handlar om att få till de. Annars behöver jag också ändra på min ''sak'' också. 
 
Jag behöver träna på att hålla jämn, tung och stadig vikt i stigbyglarna. Sitta ner tungt i sadeln bakåtlutat och RIDA. Men jag SKA fixa detta nu. Nästa Robbanträning ska VI visa vad vi går för. Just me and Graffo together.. ♥
 
 Bilder från Graffes tidigare ägare / äldre bilder: ♥
 
 
 
Här finns också videosar från Graffes tidigare ägare: Här    Här  och  Här !!!


Kommentarer
Jenny

Lycka tills på Söndag! :D

2013-03-01 @ 21:13:03
URL: http://mylittleponi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0