Bomm & konbana..

..var det på skemat igår. + Att jag red VÄRLDENES bästa D-ponny sto Agnes på lektionen med. Så jag är ricktigt ricktigt nöjd med gårdagens ridlektion. Men det saknades 2 polare som jag hade villat att dom skull komma.. ;) Men men..
 
Annars under dagen så var jag i stallet med Johanna kan man säga. För Pucken skulle för första gången någonsin / för första gågnen på lång lång tid bli tummkörd. Han gick klockrent och tyckte nog det var ricktigt skoj. Så 100% att han har gjort detta förr. ;)
 
- För hallå? Det är ju facktist Princ Pucken vi snackar om ;)
 
    
 
 
 


Kommentarer
Alva

Hej! Fin blogg! Allt bra med dig?
Kika jättegärna in på min blogg & lämna en kommentar vad du tycker! Kram! :)

2013-03-08 @ 20:07:16
URL: http://alvac.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0