2 dagar med BEBBO!

 
2 sjukt, enormt, jäkligt roliga dagar jag har haft i stallet. Både igårkväll och idag-dagen! Anledningen är ju då därför att jag har fått ha Graffe för mig själv, och då alltså kunnat göra vad jag vill.. ''TYP'' ;) Och alltså då VAR jag ju BARA tvungen att ta revansch från Robbanträningen. Haha..
 
Revansch på HÖG-nivå kan man kalla det. Tar tillbaks att ha var pigg förut för jisses han har gått som en glasklar klocka - en slipad diamant! Hand's upp in the air och ner på knä och buga för: - Graffe, du ÄR grymm! ♥
 
Kan inte göra nåmer änn att tacka dig för domhär otroligt roliga dagarna med dig, + mamma, Johanna och Nina..
 
Så jag har alltså ridit inne i ridhuset igår. Slipat och så.. Idag har jag också ridit inne för att känna + en skitt-ritt ut i solen på slutet..
 
Graffe - en drömm på 4 ben! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0