13 Mars 2013?

Hejsan! Bloggen har ju som sagt var fått vila lite under dom närmaste dagarna pågrund av.. ..mig? Så idag tänkte jag ta tag i detta och skriva vad jag har gjort under dessa dagar då.. hmm..
 
Sönd: På söndag var jag i luleå för att fixa mobilen och för att gå på hööks. På hööks hittade jag bara en mössa som jag köpte.. Ingen annat. :/ Sen åt vi för att få ny energi. Blev korv och en Pucko. Yummi.. :[]
 
 
 Månd: Ja, efter skolan så hämtademamma mig.. (skönt!) Så vi for hemm fort och bytte om för att fara till Pucken. För det var ju teori på lektionen så då red jag Pucken före.. Gick svinabra! Han gick som en klocka i form + samlat också. Vi red ute i padocken då det var ganska soligt och ridhuset var upptaget. Men det gick bra och jag (som sagt var) är nöjd. På teorin hade vi om sårvård.. Ganska intressant facktiskt ;)
 
Tisd: Igår så hämtade mamma mig från skolan igen... ..sjukt skönt att inte behöva åka buss som är ett +. Väl hemma tog jag bara på mig lediga kläder för att åka och prova KRF's klubb kläder som kom i måndags. Hittade något sådära.. ..som jag kan ha i stallet. J(ohanna) var också där (ovanligt?) för att prova. Sedan fick jag rena fynden igår, istallet också. Fick nämligen gratis 3 st gratis ridskor/stallskor som jag skulle kunna leva i.. det är som att vara 3 år på julafton. Senare så for vi hem då, lata sig och såg serie..
 
Onsd: Idag har det varit mycket på skolan. Nationella matteprov hela dagen. Är sjukt (enormt) nöjd eftersom jag svarade säkert på alla frågor. Kunde ALLT. Så nu så är jag ju hemma.. Vet inte ricktigt ännu vad jag ska göra ännu. Kanske sitta vid datorn? ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0