Twisted Gringo (Pucken)

Idag är det jättefint väder, passar bra eftersom detta blir mer en ute dag änn inne dag. Jag ska till stallet med Trine och Hannah. Jag på Pucken, Trine på Toppa och Hannah på Lotta, Perfeckt! Vi far ungefär vid kl. 12 och ska vara där hela dagen. Det är ju också hoppträning i ridhuset idag så då är de upptaget.. ;)
 
Soligt + Fota + Stallet = Underbart, hoppas vi rider ute då och tar extremt snygga foton.
 
Igår for jag till slalombacken kl. 5 till 9. Det var sjukt roligt att få åka snowboard igen med dom andra tjejerna. Har funderat på att fara i morgon med och jag inte hamnar i andra planer. ;)
 
Måste bara säga, tusen tack! Veckan har varit crazy. Har ett högt antal ''unikaläsare'' som stiger för varenda dag. Woopp!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0