Talk about.. ..everything.

 
Jag är helt ärligt hur nöjd och glad över gårdagens hoppträning. Ångrar inget. Hoppade Graffe! Han är en utmaning att rida (som prinsen). Man lär sig otroligt mycket när man rider sånna hästar. Framåtbjudning, glad & arbetsvillig. Glad kan jag då säga att Graffe var, lilla loppan. ^.^ Han hade fötterna i luften hela tiden. Bockade och sparkade. Gullyt.. ;) Han hade också bjudning framåt. Jisses, hade knappt någon kontroll på troll-ungen, haha! Men det gick ricktigt fint och han hoppade som en guud! Blev dränkt av fina komentarer igår. Helena (tränaren) öste  berömm över mig. Kanske låter lite roligt men UNGEFÄR såhär lät det på läktaren:
 
- Jisses, Moa rider otroligt bra. ( Helena )
Mamma: Ja, visst går det bra. Det är så roligt att se när dom rider.
- Ja, Moa påminner om Graffes förra ägare. En kille facktist. 
Mamma: Jaaha!? :)
- Hon rider exakt likadant som hann. Han kanske tror att det är han, eller kan det vara omöjligt?
Mamma: Kanske det kanske.. ..skulle väll inte vara omöjligt. ;)
- För hon rider EXAKT lika dant. Lika fint, lika kontrolerat och sitsen med. För Graffe är alltid lika glad när Moa rider han.
Mamma: Vad roligt att höra.. Jag tycker själv att det gick jättefint för dom idag.. Moa blev jätte glad över att hon fick Graffe idag också.. Värligen jätteskoj.
- Vad roligt! :)
 
Mycket mera berömm fick jag också, hela tiden. Ångrar inte en sikund. TACK för hopp passet igår vill jag bara säga..                                                           TACK, u made my day.
 
 
Idag ska jag facktist till Puckään.. Han kall ridas. Kameran åker med, den ska med! Bilder kommer upp på bloggen.. ..någon gång? ;)
 
See u later on the bloggi? ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0