Skolridning

Igår var det skolridning (dressyr). Jag red Graffe den pigge som var fiin som bara.. ..den. Vi körde skänkelvikningar och framdelsvändningar. Graffe e en sjärna på det och jag var också ricktigt nöjd med gårdagens presterande. Graffe är en ur söt polle som skulle passa bra som privathäst..inge dumt menat but it's true. Eftersom han inte är den sortens häst som tål alla och som inte heller trivs i den miljön han nu står i. I riskolans händer. ( menar inge dumt )                                                                               ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0