Skoldag today..

Igår for jag till Luleå direckt från skolan. Mamma och Big bror hämtade mig.. I Luleå så for vi ännu en gång på HÖÖKS och handlade dom sista prylarna jag är i nöd utav. Annars så köppte vi korv och cola.. Ganska gott ändå, fast jag inte är så sugen..

Annars så har jag åkt hem med en kompis idag efter skolan också. Pratat och slappat framför TV:n. Så dom sista timmarna jag har kvar att plugga läxa nu så ska jag försöka att göra det noga..

Måste bara få nämna också att min Big bror fylller 16 år idag. Grattis! ;)

 



Kommentarer
Friskey

vilken otroligt snygg design du har :D

Svar: Tack! :)
Moa Eriksson

2013-01-30 @ 18:10:55
URL: http://friskey.weride.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0