Skolan - stalldag - planerat

Stallet:
 
Dagen har varit otrolig, den spenderades som vanligt med Trine, Hannah o en del av dagen var Madde också med o hade roligt. ;) Vi vek oss av skratt, vi har alltid lika roligt med varandra.
 
Kl. 2 började hoppträningar för Robban.. Kameror upp i luften, blixten på o vi tog jättefina bilder.. Anna på Agnes, Anna på Allban, Johanna på Pucken o Madde på starre har vi kollat noga på, förebilder. Lektionerna tog slut vid kl. 6-7 någon gång.. Efter en  låånngg dag kom mammi o pappi med mat, då fick vi ju också skjus hem för dag..
En perfeckt dag alltså..
 
 
 
 
Planerat:
 
I morgon får vi besök av lite släckt o andra personer.. ..vänner ;) Min kusin fyller år i morgon och då tängte vi fira det här hemma hoss oss.
 
Jag har planerat lite som jag o min ena kusin kommer göra.. För det första så ska vi se på film, hålla ett öga på hundarna, blogga, fika o ha de roligt undertiden dom är här, i kalix.
 
På måndag så har jag blivit bjuden att komma hem till Trine efter skolan, ska äta där o ha roligt. Skoj! Senare på kvällen far vi tillsammans till stallet för att rida våra favvo-hästar. Jag på Pucken o Trine på Toppa, kan inte bli mer spännande o värkligen inte roligare.. ;)
 
Jag se fram emot detta så vi får hoppas på det bästa! ♥
 
Skolan:
 
Skolan börjar ju nu på måndag för alla oss som går Innanbäcken.. Lovet har gått fort, med vinden har den blåst iväg nu. År 2012 var nog den jobbigaste tiden att gå till skolan, man började bli uttråkad känner man nu. Men det var ett år som jag har haft mina vänner vid sidan o skattat också. Jag är ännu trött på skolan o har ingen lust att gå dit.. ..men om ett halv år så börjar jag ju på ny skolan, nämligen högstadiet ;)
 
........
Lotta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0