Ponnyakuten 4!

Igår började den nya säsongen av  Ponnyakuten (4), svergies mest kända ridläger.
 
Det är ett ridläger som ALLA får söka till tillsammans med en häst som behöver slipas till eller så kan det vara du själv som behöver hjälp med hantering, hoppning, dressyr, lastning eller sko sin häst, m.m.. Lägret är i 2 veckor med 8 st undomar varenda år som kommer med..
 
Äntligen har mitt favorit program börjat igen. Jag har väntat ett år nu för att få se 16 nya avsnitt av ponnyakuten. Äntligen! ♥
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0