On the school right now

Är på skolan & har inget att göra.. Jag väntar facktist på Trine som jag ska åka hem med senare. Vi ska kanske enligt våra planer fara till slalombacken sen med snowboarden under armen och hjälmen på huvudet. Det som kan förstöra våra planer är att det är för kallt just nu och då kanske backen inte har öppen heller, håller tummarna. ;) Ser allt framför mig liksom, detta kommer bli skoj på hög nivå. ♥
 
Idag på skolan har vi fått betygen nerskrivet på pappaer, är nöjd över betygen men kan prestera mycket bättre ändå. Jag vet att jag kan.. ..ALLA kan.
 
Ska kolla runt på datorn nu, får se om jag hittar något skoj. See u later.. ! ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0