Närmaste dagarna gemon veckorna:

Har inte bloggat på 3 dagar nu?.. ..så jag tängte skriva allt jag har att skriva om nu i detta inlägget..
 
Fredag:
 
Fredag efter skolan for jag till backen med några vänner, åkte snowboar å annat roligt.. Inget annat kan man säga..
 
Lördag:
 
Lördags morgon så for jag till stallet, med Trine & Hannah såklart.. ;) Jag fixade Puckens box ren, tvättade krubban, rengjorde vattenkoppen, mockade och vände hela boxen upp och ner, putsade prinsens fönster och tvättade bort allt damm så det blev glänsande bra! Titta jag kan minsann, ducktig MOOAA... ;) Efter halva dagen i stallet så tog vi in våra favvo hästar, började borsta tills dom glänste och slängde oss upp för att rida. Pucken blev väl omskött, lite bortskämmd men han förkänade all tid. Han är underbar.
 
Söndag:
 
Söndag eftermiddag så skjusade pappa mig till stallet för att där med vara med Hannah & Trine, lite konstigt va? ;) Jag red inte igår men jag fotade en massa bilder på när mina amigos red, bilderna blev jag ricktigt nöjd med och dom kommer säkert synnas här snart.
 
'' övrigt '':
 
I dag ska jag till stallet med Trine & Hannah IGEN... ;) Vi ska rida ett pass, jag på Pucken, Trine på Toppa & Hannah på Lotta.. Efter ett perfeckt ridpass så ska jag & Trine sedan ha lektion ( sits & balans träning ).
 
Förra veckans hemläxa var att skriva en berättelse ( typ.. ), dom som hade skrivit dom sju bästa berättelserna får komma med på tågresa till haparanda nu i morgon.. .. Gissa vad? BEAM, jag kom med! Så i morgon har jag sovmorgon och sedan far jag direckt till tågstationen.. I haparanda så ska vi inviga den nya tågbanan och där får vi se på massa nice, få godis, lysna på musik & annat... ;)
 
 
Ons: Backen med kompisar.
Tor: Ridlektion.
 
 
 
 


Kommentarer
Anders Jönsson

Direckt? Direkt :) ville bara skriva detta så du vet du kanske inte hade sett att du råkas stava fel
/ Svenska Akademin Rättstava Borås 678256

2013-01-14 @ 17:29:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0