Idag, i morgon i övermorgon

Idag har jag varit på ett tufft ridpass, med Amadeus. Herregud, han borde behöva en energi kick, något som får han upp på tå. Jag tycker inte om hästar som inte är arbetsvilliga för 5 öre. Tycker om dom som har lite mer krut, en egen motor med andra ord. Så idag gick de sådär, det var väll okej men jag kunde ha gjort det 1000% gånger bättre ifall han hade viljan att gåå. Förbaskade ponny. ;)
 
I morgon ska jag med några kompisar till backen ( slalombacken kl. 5 ) och åka snow board med de andra bräd-åkarna. Ricktigt roligt eftersom vi blir 8 pers från klassen typ.. Annars om jag hinner så ska jag fara till stallet, se på löshoppning då massor av hästar ska hoppa. Tillexempel Pucken. Annars blir det ju löshoppning mer gånger, detta var då inte den sista. Annars syns jag och Pucken på lördag.
 
I övermorgon ( på Lördag ) så ska jag till stallet med några polare, rida Pucken i lugn o ro och putsa upp han glänsande efter passet som han alltid brukar få bli. Har ännu inte stoppat up vad jag vil göra på ridpasset ännu men vi får se vad som händer. Det ända jag vill är att jag vill rida ute på banan, om det inte är för kallt.. Man måste ju också gå efter vad dom andra har planerat med, kanske dom har plockat fram hinder på 1,50? Vem vet.. (skoja)
 
 Längtar så sjukt mycket till prinsen..
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0