Home - Alone

Är hemma från skolan idag.. ..det blev oplanerat men så blev det. Idag har jag alltså mer tid till bloggen, mer tid till chill och allt annat gött. Det ända jag har planer för idag är utvecklingsamtal och jag hoppas på att få fara på ridningen idag också. Om jag åker så blir det hoppning..
Ingen Pucken utan med ridskolehäst. Jag får väll hoppas på Graffe ifall. Jag har ingen stress, vi hade tagit beslutet att jag inte skulle hoppa Pucken i veckan. Beslutet är taget. Jag har livet på mig, jag kan vänta. Men jag är otroligt nöjd och stolt över att jag blev lyckligt lottad att få komma och rida Pucken då & då. Det är något som jag kan sträcka mig för - att få rida en sån skolad polle. Kommer lära mig så sjuukt mycket på prinsen. Tack! ;) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0