Hello, world!

Idag blir det en perfeckt dag. Jag har egentligen bara gjort lite små saker. För första gången på 100 år så har jag tvättat och rengjort mina rycktborstar och allt annat man kan behöva till stallet. Sedan har jag flyttat över dom till min nya rycktväska eftersom min gammla rycktlåda var lite för liten nu. Rycktväskan är jättesnygg och har 1000 gånger mer med plats. Såklart är den från HÖÖKS också. ;) Senare i kväll så är det ridning och då ska jag ha på mig en av mina 3 st nya ridtröjor, nya schabraket, nya ridbyxorna och dom nya ridstövlarna. Längtar.. :) Och wish me good luck!
 
See u later on thaaa blogg!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0