?

WOOOP!
 
Idag vad är det den näst sista dagen innan helg och frihet.. Då man får pusta ut i 2 dagar. Men jag kommer klara mig galet galant tills dess eftersom det har gått glänsande ända hit..
 
 
Idag ska jag göra bort den sista läxan för i morgon, engelska glosor = den värsta läxan man kan ha? Det är ricktigt jobbigt kan jag säga. Annars har jag ett till problem, att jag alltid börjar med läxan i sista sikund.. Det är en sak jag MÅSTSE bättra mig på. Att börja första dagen man får hem '' jobb ''.
 
 
Ridning ikväll. Vi ska ha cavaletti & skänkelvikning. woop! Trine finns på plats med o kanske Hannah också. Vi får väll hoppas på det bästa! ♥
 
 
Gårdagen var sååå rolig, den spenderades klart med Trine. Vi åt gott & var ute med några andra.. ..kompisar rättare sagt. Det blev inget snowboard åkande igår, synd var. Men på fredag kommer vi igen.. ..om dom har öppet då? ;)
 
 
LÄÄÄNGTAR såå otroligt mycket till på måndag, då har vi hoppning på fullt allvar. SKOJ. Det bästa är att jag förhoppnings vis har Pucken då. Första hoppningen med prinsen för mig, han själv är Otroligt ducktig på att hoppa ♥ Finns inga ord, han är.. ..bäst.
Nu är det lite sent att berätta detta men han gick som en diamant i måndags, en ricktig fin diamant utan trubbiga kanter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0