Dröm - stall - outfit

 
Ridhjälmen passar super till outfiten och den är ur läcker, mössan passar bra till ridbyxorna, tröjan och ridstrunmorna med ett fint mönster på.
Den smala ridtröjan passa fin fint under den fluffiga svarta västen som syns och sticker ut.
 
En svart ridväst som man inte tänker på i förstsa hand, som ligger lite i bakrunden men är fin endå.
 
Svarta rid - skinnhanskar som passar dom andra plaggen och är lite mer ''smala''.
Världens snyggaste ridbyxor passar bra och är tighta, dom är huvudplagget och som får alla blickar på sig. Love
Blåa ridstrumpor som är så snygga, dom ligger mer i bakrunden.
Ridstövlar som är en dröm, svart silvriga och är i en lite mer tightare / smalare form, syns och sticker ut lagomt mycket.
 
 
Detta är min önske outfit! Hur passande som hällst och skulle lätt sticka ut mest av alla i stallet, love love love!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0