Dag 4 - Bästa hästminnet

Kan direckt säga med handen på hjärtat: - Jag har inte direckt något favvo minne av stallet.. Men har varit med om så sjukt många roliga saker tillsammans med alla kompisar..
 
Men 2012 och år 2013 är nog dom största crazy - häst - åren i mitt liv. Sen har jag ju också minnen av 2011 också som var fantastiska.. 
 
 Idag händer de ju också bättre o bättre saker för varje dag. Och 2012 o 2013 har man också fått ta allt lite mer på risk, sättast ut för nya utmaningar och ut av det får man chansen att utväcklas varenda dag med hjälp av alla människor och kompisar runt om en.
 
I slutet av år 2012 och början av 2013 fick jag ju chansen att träffa minst 10 nya personer som satt ut mig på nya uppdrag o tog med mig till nya platser, hjälper mig på traven med nya planer, utväcklingen och framtiden. Människor som hjälper mig änn idag, nya också. Är sjukt glad för ALLT som jag har fått delta i och lärt mig år 2012! Hoppas 2013 blir lika grymmt om inte grymmare! Värt mycket.
 
 
Eftersom jag inte har ett favvo minne så tar jag istället upp något jag saknar, några minnen jag alldrig kommer glömma:
 
En sak jag saknar sjukt mycket, som alltid finns i minnet är nog dom dagarna jag, Trine, Hannah och Julia var i stallet sommaren år 2012. Då vi skenandes kom genom skogen på våra nördigt söta ponnysar. Dom dagarna var underbara. Men mäst av allt som jag saknar är stallet Shettis & Company, Agnes och att känna sig välkommen i det stallet man älskade att vara i.
Man drömmer sig tillbaks, fasnar i alla minnen som vi alla har haft tillsammans. Dom minnena jag inte kan få ur huvudet, de är speciellt. I miss it..
 
 ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0