2013's mål

Måste säga: Att jag inte direkt är super på att ståppa upp mål. Det är en sak jag är mindre bra på.. Men jag har funderat, länge. Tillslut kan jag bah stoppa upp allt liksom.. ..hittade många saker.. Små saker o lika stort som big bang! Herregud..  måste börja med alla mål, det kommer nog vara en sak som jag kommer fortsätta med i framtiden nu. MÅL.
 
Min mål genom 2013: ↓
 
→ Välja ut mina vänner, bry mig om det värdefulla o ta vara på de bästa.
Exempel: ( Trine o Hannah ) Jisses, ibland viker vi oss av skratt. Sant?
 
→ Träffa nya personer som gör mig glad.
 
→ Försöka satsa lite mer på skolan..
 
→ Satsa fullt ut på ridsporten, slipa till saker o ting.
 
→ Träna mig på att hålla mitt humör uppe, bättre på att säga säga förlåt  o acceptera saker...
 
→ Spendera mer tid med vänner, på fritiden o inte bara i stallet, men de är där jag har mina? :3
 
→ Stänga ute saker / personer som trycker ner mig eller som gör mig ledsen / vill mig ont.
 
→ Ha ett AMAZING year 2013.
 
→ Ta vara på tiden. ♥
 
Jag har massor med mål 2013, valde ut domhär för att jag kännde att de var dom bästa o värdefullaste.
 
Vill också tacka alla snälla personer som jag har lärt känna bättre under år 2012, som jag lär mig av, ger mig chanser o låter mig ha roligt.. TACK!
 
 
 


Kommentarer
Hannah

Viker oss av skratt IBLAND?! Haha, ALLTID ;)

Svar: Jaa, ALLTID! ;)
Moa Eriksson

2013-01-05 @ 20:11:32
URL: http://sobbe.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0