Samtal @ ridning

Idag ringde mamma:
- Ville bara säga att jag har en ''rolig'' sak att berätta..
- Okej, vadå?
- Jaa, du vet. Anna sms:ade mig och sa att du ska rida hennes ponny idag...
- Gud!!
.................................................................................................................................................................................
När jag hade lagt på luren:
- Woop woop! Woop woop!
 
Gud, kännslan när jag får rida den näst underbararaste ponnyn i världen. Agnes! ♥
  (såbbe & Juva) Pluttisar..
( bilden tagen från: http://stanze.blogg.se/ ) ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0