Robbanträning - 16 februari 2013

I lördags var det Robbanträning. Jag hade otroligt roligt var det bästa - detta kommer hända igen kan jag lova. (mabye on sportlovet) Annars gick det otroligt bra. Jag och Graffe hoppade svår 70-75 cm bana. Gick strålande men jag behöver ju såklart också träna mer.. Mamma fotade också - resultatet blev inte så bra eftersom ljuset i ridhuset kunde man slänga åt skogen. Men bilderna ligger ändå i min mapp på datorn. Jag kan säga att jag känner mig ricktigt nöjd med den dagen.
 
Här har ni några bilder sen hoppträningen. Sjukt suddiga och dock konsdig färg.. Men bjuder iallafall.. :
 
(detta var dock bara uppvärmingen) @@


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0