Planer planerat för i helgen

Helgen är redan fullbokat för skoj, stallet rättare sagt. Pungt.
Ikväll ska jag fara och se på när Johanna rider dressyrträning för Eva. Kommer vara ganska spännande eftersom jag alldrig har varit med på en ''Eva träning'' förr eller kollat. Så det blir något nytt för min del. Kameran KANSKE åker med. KANSKE. Efter det blir det myskväll med familjen och händerna fulla av gott. Alltså en bra dag.. :)
Lördag & Söndag kan jag inte säga så mycket om förutom att jag ( & andra ) ska ha jätteroligt i stallet hela helgen. Hemliga stuffs.. Så det blir lite random uppdateringar istället..
 
 


Kommentarer
Isabella Jonason

super fin blogg, kolla gärna in på mig :D

Svar: Tack, sjukt fin blogg själv du! ;)
Moa Eriksson

2013-02-02 @ 20:57:14
URL: http://lillasotabella.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0