Övernattat..

..i stallet från lördag till söndag. Med ''amigosarna'' Johanna, Hannah, Trine & Madde. Jag hade sjukt roligt asså. Åt pizza, godis, chips och drack läsk.. Yummi. Haha - Vi byggde också fram hinder i ridhuset som vi hoppade. Sååå sjuukt bra vi var liksom. Maxade 1,50 oxrar med vattenmattor.. ;) På andra sidan såv vi lite också. Inte för att vi var pigga utan de blev bara så av en ''slump''.. ♥ På söndagen tog jag, Trine och Madde oss en lite ritt ut - barbacka. (jag red Ellinore) Var så jäkla skönt eftersom det var så soligt & att snön börjar smälta nu denhär tiden.
Tror nog inte vi har gjort något mer - man kan ju inte nämna för mycket.. ? För det som sägs/görs i KRF's klubbrum stannar i KRF's klubbrum.. - Muhahaha!
 
+ : Pucken är nu halt och har varit ända sedan i lördags. Årkar inte babbla för mycket nu men ville bara ha det sagt liksom. ♥ Så nu ska prinsen krya tills han är bra igen. Bebben.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0