Häst = ?

Hallå! Kmmer dereckt på sak. Är hästar är en frukt eller hästar är ett levande djur i era ögon?
 
Själv så är det glasklart för min del att hästar är ett levande djur och kommer alltid att vara. Årkar inte änns fundera på att hästar är en frukt. Idiotiskt om jag får säga det med egen mun. Skrattar bara, serriöst!
 
Hästar är ett djur. Dom är gjord av kött och blod - precis som vi. Dom har ben, kan gå, kan se, har humör och vilja om jag har uppfattat detta rätt. Eller vad ska man tro, är dom bara äppelmos som bara är kladdig? ;/
 
   ←?→    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0