Bekräftad hoppträning

På söndagen så stoppade Nina upp en plansch om Robbanträning (hoppning) på anslagstavlan. Såklart frågade jag mamma om anmälan och så, inget ovanligt för mig. ;) Första gången hon sa '' ja '' och skrev upp mig på anmälan med önskehäst också. Graffe sa jag pronto och skrev upp det också. Men jag var orolig över att jag inte skulle få träna med ridskolehäst eftersom det inte är så många som får det på klubben. Idag fick jag bekräftat om att jag får vara med på hoppträningen med Graffe. Är mer en nöjd så ingen kan vika ner mig på knäna igen. No chance! Jag är uppe på fötter och så ska det förbli.. Vi ska visa vad vi går för. Du och jag Graffe.. ..du och jag ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0