Onsdag 3 april 2013 - Robbanträning

Robbanträningen igår var den bästa som jag varit anmäld på.. Det öste berömm från olika håll, även till Graffo själv. ♥ Så då fick jag äntligen min revanche från förra Robba, känns härligt.
 
Men.., igår låg inte bommarna på 1,20 utan vi tog det mer åt ''lugna och säkra hållet''. Vi hoppade bana och lite enstaka hinder då och då. Vi mixade lite hit och dit och jag måste få säga att: - Vi lyckades otroligt bra. Inte ett ända fel fick vi på gårdagens Robban.. Så nu är det bara att vänta till nästa träning, den 20:de april ♥
 
- Min snygga plutt! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0