Graffe-trimm

Tis & Ons har jag ridit till Graffe nu innan Robbanträningen nu på onsdag - i morgon. Bara för att han skulle få gå och rasta av sig så han inte är så himmla pigg. Med hjälp av mamma, Maria och Anna's hjälp såklart ;)
 
Så i morgon ska jag vara ute på banan/ridhuset kl 16.00 tillsammans med Lovisa och Prio. Vi är första gruppen ut så då hinner jag rida fram Graffe ricktigt ordentligt innan vi ska hoppa eftersom ridhuset är ledigt då jag inte rider han idag..
 
(Bild på min lilla lurviga raggsocka) ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0