Ny blogg!

♥ Hejsan! Nu har jag startat min första blogg på blogg.se! Annars har jag haft min blogg på bloggplatsen men blogg.se är bättre, eller?
 
Jag kommer skriva om allt möjligt på min blogg men den kommer mest vara inriktad på ''hästar'' eftersom jag rider och jag verkligen är intresserad av just hästar. ♥
 
Jag årkar inte skriva allt om mig och dra upp värsta samtalet men jag kommer göra lite inlägg om just mig så ni kommer nog hänga på mitt race med tiden tror jag,,
 
Blogg u later, bye bye ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0