Nu och senare..

Hejsan! Har ni sätt att häst & ryttare har kommit upp på bloggen nu! Blev nöjd.. Jag la upp lite outfits som jag skulle kunna ha och som även ni kan ta tips ifrån, allt kommer från märket kingsland! Vilken outfit tyckte just du mäst om?
 
Senare:
Jaa, senare så ska jag till stallet, baa ha skoj.. Det ska vara teori idag så vi får se vad som händer då! Hoppas på foder typer och mat eller något likande.. ♥  Senare i kväll kommer även dagens outfit upp på bloggen, får vi väll hoppas på om datan vill samarbeta?!
 
Skoldagen har varit ''okej'' Inte den bästa dagen på veckan direkt.. I HATE MONDAYS! - ibland..
 
    // MOA ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0