Läxa gånger tio!

Nu sitter jag ocg gör läxan, bloggar samtidigt.. .. och idag har vi lottat ut lucian på skolan, någon från 6:an är de.. I min klass alltså, kan inte säga vem för jag har ingen aning om killarna i klassen läser detta så jag måste hålla de för mig själv.. Bara tjejerna får veta eftersom inte killarna ska vara lucia direckt.. Men ni fattar.. Inge intressant  att snacka om lucia..

Idag på skolan så har de varit sköj. Har dock inte varit så bra att konsentrera mig idag på sklarbetet, mindre braa! Vi ska ha läxa till på Fre så får läsa på ordentligt nu.

Har inte så mycket att skriva om eller några tankar i huvudet heller så de kommer nog bli lite mindre bloggning änn de var igår kan jag säga, men blogga de ska jag göra.. Har suget och allt men de är bara de att  jag inte har någon ide lixom...

 SYNS SENARE.. ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0