Idag dagen "torsdag"

Idag har jag hunnit göra mycket som att jag har fått färdigt läxan, varit i stallet och nattat hästarna efter en "tråkig" teori lektion, bloggat några korta inlägg.. och bara hunnit slappa ett tag.. Så det har ändå varit en lagom dag idag. Skönt..



Nu är det en dag närmare helg..
( Lör + Sön ) längtar så sjukt mycket! För på Lördag så ska jag till en kompis på "kalas typ"!? så det ska bli skoj. Stallet blir det nog också vad jag har planerat såhär långt iallafall och massor med annat..


Bilden är från stallet idag..
O på bilden är det en häst så kallad Pucken.. ..favvon kanske? ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0