Home sweet home..

Hemma! Äntligen. ♥ Det blev ingen mobil eftersom den som jag ska ha finns inte inne idag men ska tillbaka nästa vecka och köpa den istället... Färgen kunde jag inte välja, de var svårt men det fanns i vitt och svart iallafall.
 
Blir inge stall idag, var så länge på stan så jag hinner nog inte de, men men..
 
Ville bara göra ett inlägg så ni vet att jag lever? Hahaa.. Bloggar senare, kommer nog också upp lite '' Ryttar & Häst outfits senare annars kommer dom i morgon, i think! ♥
 
     
Söta lilla ''Carra''
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0