Home late!

Kom hem sent idag.. Missade bussen hem pågrund av en anledning som alla skulle förstå.. ..men jag fick komma hem till bästa kompisen ♥ och ingen kunde heller hämta mig fören nu så det blev endrade planer, besviken.. Skulle igentligen på möte i stallet och träffa lite kända personer och ville värkligen de men som sagt, ändrade planer. Nästa möte så ska jag banne mig fara, annars går jag. ;) Dan hemma hos lite kompisar har varit ''nice''! Spelat Wii, hahaa! ♥  Skoj. Anledningen för att jag inte har kunnat blogga idag var då detta.. Hoppas ni förstår? ♥
 
Lyssnar på musik just nu, lite blandat och gott.. ;)
 
Pöss pöss på er! ♥
 
Snällaste hästen jag sätt, bästa Biddy.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0