En dag närmare helg!

Ligger och lysnar på musik i sängen, tills jag är trött.. ♥ I morn är de Onsdag, en dag närmare helg.. och en  dag närmare till Torsdag. På Tor.. är de hoppning, längtar så otroligt mycket och då kommer jag också få träffa en underbar person säger jag bara! Hon är hur grymm som hällst!! ♥ Och min nya mobil kommer då som mina underbara föräldrar ska hämta medans jag är på skolan.. ..om de inte blir på Fre. ♥ De kommer bli en toppen dag! Men har inga planer till i helg förutom stallet som vanligt och på Fredag då ska jag med my friends och se på bio, braking dawn part 2! Myysss!  Hoppas man träffar massa folk, om dom inte går någon annan dag annars?! ♥
 
Denna vecka kommer vara grymm, ser de framför mig!
Hoppas ni också får ha en grym vecka!!
 
Nu ska jag kryssa ner blogg.se för idag och natti natta mig själv, ses! ♥
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0