15 saker om mig:

• Jag har ridit i 4,5 år om inte mer?
• Jag tycker om MUSIK!
• Jag har 5 hundar just nu.
• Jag har glasögon fast använder linser ibland..
• Tycker inte om bortskämda personer..
• Tycker det är onödigt att ge ut sin ilska på någon annan..
• Tycker de är onödigt/dumt att snacka bakom ryggen på någon!
• Har ungefär bara en kompis som jag kan berätta allt till ♥
• Har massor av saker som jag inte använder i mitt rum.
• Jag umgås bara med en av mina kusiner ungefär? ♥
• Älskar vattenmelon!
• Jag älskar hästafären HÖÖKS. www.HOOKS.se
• Är ricktigt nöjd över bloggen.. ♥
• Läser bara 4 st bloggar just nu. www.nellieberntsson.se www.Ponnysanning.se är två av dom.
• Dehär var fjärde inlägget som jag har gjort på blogg.se.
 
Det var 15 st saker om mig, intressanta eller ointressanta här är dom.. Vet inte om de blev länkar till rätt bloggar/sidor nu men ni får överleva?
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0