Veckan börjar fantastiskt!

Denna veckan kommer ta slut fort.. Oj oj asså, bara den här dagen har man knappt hunnit tänka ut.. Tiden rinner och den rinner även nu.

Jag har ju som vanligt slutat skolan, ätit, vilat, ridit, och myst..

Idag var det alltså Trine, hennes mamma och Hannah som blev stall skjutsen idag, härliga människor! ;) På ridningen för första gången så tränade vi program som jag har sagt och det gick si sådär för mig. Jag är nöjd med passet men kunnat göra allt bättre från första början. O det var " Lätt C:1 " programmet alltså som vi snackar nu ;) Men när de var som sämst så kommer en av Sveriges snällaste person och lyfter fram en så allt känns bättre igen.. ..den kännslan, så maffig! Fick goda råd och kloka ord som jag kommer använda lång tid framöver, tack!. Men det är de att jag bara ställer för höga krav på mig och tillslut blir man bara pressad. Men det gick ju över ;) Senare så var det saft och pepparkaka som bjöds i stallet, gott. ;)

När man kommer hem så är det alltid duschen som gäller.. .. och sen bjöds det på god fika hemma också, tårta, glass och chokladpudding minsann. ;)

Så nu är jag mätt som en häst på grönbete som ska gå och lägga sig nu ;) Ses i morgon och då kommer nog ett rätt så använd bart inlägg ut på bloggen också, håll koll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0