Nu blev det ju såhär, tråkigt igen.

Gissa vart jag är idag? Hemma såklart.. Är förkylt, ond hals och allt annat. Dricker choklad och bara ha de tråk i soffan ;) Skulle tacka GUD om jag skulle ha klarat mig ifrån förkylningen men inte som det är nu.
 
Igår red jag Amadeus och träna program.. ..lata polle! ;/ Efter ridningen som vanligt så nattade vi i stallen, mocka till hästarna och for hem igen ♥ Min hals blev bara dåligare och dåligare och man vågade knappt andas igår ;) Skrev också ett långt inlägg igår från mobilden.. ..gissa vad som hände då? Det gick inte att stoppa ut det på bloggen.. förbaskade mobil ;) Gud är värkligen inte på min sida denna vecka, hahaa? :/
 
Om jag får säga det själv så tycker inte jag inte om slöa hästar. Glada, pigga, busiga och dom ska ha bra med framårbjudning är min sorts av häst. ;) Och faller för anorlunda hästar, går inte att förklara men de är så iallafall. ♥
 
Ska börja skriva på inlägget som kankse hamnar på bloggen senare?
 
Elshawtyy
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0