Luleå, hopptävling o annat?

 Idag så skrev jag ett inlägg innan jag skulle fara till Luleå men det värkar inte ha ploppat upp på bloggen.. :/
 
I luleå så fick jag mer julklappar av familjen, o kära.. Lite DYRA men jag är AS nöjd så länge.. ;) O en systemkamera o allt tillbehör man kan ha satt bra en dag som denna.. Den är på laddning nu så i morgon blir första gången jag fotar med den.. .. på hopptävlingen ;) Så imorgon får ni räkna med bilder på bloggen, tror jag? ;) Kommer med andra ord fota allt man kan fota. Jag ska dessutom nappa upp en fisk på kroken som kan filma och fota när jag själv rider. :D BILDBOMB! ♥
 
Idag ringde Helena (min ridlärare) och fråga om jag kunde komma o rida Graffe, han hade nämligen ÖVER energi i sig.. Jag kunde såklart inte komma eftersom jag var i luleå. FÖRBANNAD + 3! ;) Senaste gången någon red han var i torsdags, och då var det jag som red han.. :/ Och han är en ponny som har mycket energi och måste iallafal ridas ett litet pass varenda dag. Så i morgon på tävlingen ska jag ta det lugnt och rida fram han ordentligt! ;) Pigga ponny, aja bajaa.. ;/
 
Men aja, de var de jag hade att skriva ner idag då.. ..syns i morgon? ♥
 
Uncannily lifelike photo-quality pencil drawings of Linda Huber Facebook


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0