Kläder / Accessoarer jag vill ha och behöver ;)

Jag behöver nya kläder / Accessoarer, så  jag har suttit och tittat runt på nätet vad de finns för någon som jag vill ha.. såklart hittar man, men endel saker måste man bara drömma om att få, dyra eller något som inte jag kan ha på mig.. Men jag har valt ut endel snygga saker som jag vill ha och dom hittar ni här ♥
 
 
Byxor jag vill ha:
Brooker | Jeans     D.Brand | Boyfriend Jeans   Only | Olivia Regular Zip Legging
Tryck:         HÄR                                              HÄR                                                    HÄR
 
 
 Tiger of Sweden Jeans | Kelly Jeans W47068
                     HÄR 
 
Toppar jag vill ha:
 
Three Little Words | Sequin Stripe Top Bubbleroom / H | Linne  Selected femme | Lauren Chiffon Top
Tryck:          HÄR                                             HÄR                                                    HÄR
Tommy Hilfiger | Marissa SweaterJeane Blush | Hot Punch Sweater   
                 HÄR                                               HÄR
 
Skor jag vill ha:
 
Best Mountain | Skor Best Mountain MOON     Panama Jack | Skor Panama Jack FELINE      UGG | Skor UGG CLOVIS
Tryck:    HÄR                                                HÄR                                                 HÄR       
( svårt att hitta skor )                
 
Accessoarer jag vill ha:
 
ASOS | ASOS Cross Long Pendant Necklace       ASOS | ASOS Pearl Spike Stone Bracelet PackRiver Island | River Island Five Heart Shamballa Friendship Bracelet
Tryck:       HÄR                                              HÄR                                                   HÄR
 
     
Väskor jag vill ha:
     South | Väska   NYPD | Hipp Bag 
Tryck:                  HÄR                                                   HÄR            
 
 
Massa saker att välja på men endel var väldigt svåra att hitta! Men allt kommer från http://www.mylovebasket.com/se.. ♥
 
                                   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mmoaerikssons.blogg.se

Välkommen till min blogg! Jag är en tjej som heter ''Moa'' och är -00:a. Jag kommer blogga om allt möjligt, mina intressen och min fritid Hoppas ni kommer gilla det..

RSS 2.0